Varför alltid jag?

Jag är så trött på att olyckan är framme för min del.
Är de inte via Mr.H som haft lite otur med de ena och de andra i bil väg så är det jag som får problem.
Nu är det bara så att jag har för första gången fått PUNKTERING.
Allvarligt...
 
Kom hem på tisdagen efter varit till IKEA...
Hade inte kört min bil på några dagar.. Och vet ni va?
Pappa säger smått glatt "jahaa du har punktering du"
Och jag bara går vidare, varför? Jo för pappa SKOJAR ALLTID...
Men se på fan då kommenterar Mr.H "joo sa för någon dag sedan att de va lite luft i däcket"
Erkänner jag har inte reagerat på det..
 
Gick i alla fall tillbaka och såg, och där var de, tomt däck...
Jag ORKAR INTE..
Men så gullig pappa man har så medan vi packade upp maten och fixade bokhyllorna så böt han till vinterdäcken åt mig, hade ändå snöat under dagen och fick reda på att jag skulle påjobb följande dag.
 
En spik, som säkert suttit länge i däcket hade tagit sitt offer.
Ser inte så flat ut på bilden märkte jag nu men i alla fall punktering nr.1 för mig har hänt!
 
Lilla lilla hålet...
 
Over and out
//Olycksfågeln

Kommentera här: