Nya jobbet

Hej! 
 
Till er som inte vet om det men jag har gått tillbaka till kock yrket. Och denna gång till storhushåll som jag är utbildad till! 
Pargas centralkök är min nya arbetsplats.
 
Nu har jag jobbat första veckan på nya jobbet och jag har fått lära mig en hel del men ännu är jag verkligen ovan med att jobba på detta sätt men de kommer sakta men säkert tillbaka! 
Hoppas bara alla är nöjda och glada med mig så är jag nöjd! 
Haft värk i kroppen men de är för jag är otränad och jag är ovan att gå på sånt hårt golv.
 
Omsättning att börja jobba 7 på morgonen, det betyder att jag är ut genom dörren hemma 6, slutar 14.40 och är hemma ungefär 15.30 så blir långa dagar men är bara nöjd att jag har jobb, många som inte har de.
 
Idag fick det bli ett kort inlägg så ni inte blir trötta på mig
Peace! 
// Workaholicjo
 
 

Kommentera här: