Dans

Hade bott hemma ungefär 11 dagar när de blev dans på Framnäs, snacka om nostalgi! 
Hade en helt underbar kväll med bra sällskap, grannen J och C och mamma och pappa dök också upp! 
 
Aldrig dansat med pappa i vuxen ålder men nu har jag gjort det och nu vet jag att jag vågar ha "dans med far" om jag gifter mig *haha*
Inte lika många som när man va yngre, då var de alltid så fullt att man inte hittade sittplats eller så stod man och köade till drickorna.
 
Men vem vet kanske juldansen blir som man minns! 
 
Dansade även med Mr.H "jag kan inte dans" jodå de går bra de kan jag meddela. Härligt att se honom utvecklas från att verkligen inte dansa till att dansa med min mamma *ler*
 
Tack alla för sällskapet! 
 
 
C och J 
Köpt ny klänning så den fick bli kvällen outfit
 
Over and out
//DansandeKocken
 

Kommentera här: