Samsung vs HTC

Suttit och funderat ett bra tag nu på om man skulle byta mobil.
Har en Samsung Galaxy s3 men funderar om skulle byta till en HTC, men har aldrig haft en sådan så vet inte om man skall våga byta.
Har haft Nokia, Sony Ericson, Samsung av dessa så har de rankas;
1, Samsung
2. Sony Ericson
3. Nokia
Har haft minst problem med Sony Ericson när jag tänker efter, men Samsung har varit lättast att ha och göra med. 
Nokia hade man bara massa problem med tills den dag jag sålde den.
 
Men har alltid mellan varvena funderat på en HTC eller LG men jag vet inte om man vågar på de.
 
*Vad är din åsikt om olika telefonmärken vilken är den som är värd att sätta pengar på?
*Vilken modell av märket du föredrar?
 
Tacksam för ALLA svar! 
 
PS, glöm inte att rösta på den roligaste bilden!! :)

Kommentarer:

1 hanna:

Trots allt skitsnack om nokia och lumia så har jag aldrig varit sånöjd med en telefon som jag är med den :) har 925 och ångrar inte en sekund att jag köpte den, så rekommenderar!

Svar: Tack, dessvärre har jag blivit för många gånger besviken på nokia så jag håller mig från dem.
Åsa

2 emmy:

Har en HTC-one X

Super nöjd me den.. har hållit super bra för mej iaf.. har flera gånger tappat den i stengolv å ner från hästryggen i backan å int att skärmen ens sku ha sprucki elr ngå :) mega simpel å använd:)

Svar: Ookej stötsäker är ett måste, slagit sönder skärmen ett x-antal gånger
Åsa

3 johan gustavsson:

Hur nokia tänker nu för tiden fattar jag inte så dom bör du glömma. Varför inte spana nya samsung galaxy s5 som presenterades i början av veckan. Förhandsbokning ;)

Svar: Joo sugen men smäller inte ut 700 e för en telefon...
Åsa

4 hanna:

Samma här, men inte med denna :) Vår familj har lumia och samsung och vi är jätte nöjda! :)

Svar: De är bra för er :) men är liiiite nyfiken på htc eller lg men samsung har varit den mest hjälpsammaste :D
Åsa

5 Pia:

Galaxy S4 rockar !!!
Har den o e så sniken att jag betalar av den via sonera per månad....aldrig krångel m telen!

Svar: Samma som jag har nu, dessvärre är jag en som gillar och byta telefoner och denna är ÖVER 1 år gammal :D
Åsa

6 Hanna:

Testa HTC :) Mamma hade en sån men hon bytte fort, hon va int alls nöjd. Men decju smaksak, och bäst att prova själv :)

Svar: Får kika är väldigt kär i min samsung men kliar i fingrarna att ha en ny...
Åsa

Kommentera här: