Vänner - Åland

Finns några som jag kommer sakna enormt på Åland.
De är inte många men de som finns räknas.
 
Nattis som alltid finns där när man behöver henne (speciellt när man tror att ens katt blivit påkörd) och så klart tjejen med den stora talangen som tatuerat mig sedan 5 år tillbaka
Agneta, inte en gång som sagt att hon inte kunnat hjälpa mig när de verkligen behövt (speciellt när man behövde skjuts mitt i natten från båt, fest osv...)
Diana, grannen som alltid varit en stor hjälp med katterna (speciellt när man måsta resa med jobbet och så)
Lena, biodaten min när andra inte kunde och hos henne fick man plocka massor från trädgården
Robin, den blyga killen sm jag lärde upp men som sedan blev en kul prick
Fredrik, killen som har släkt från Nagu och som alltid varit med på en god fest!
 
Och många fler ytligare bekanta, som alltid varit kul att prata med osv...
         
Nattis <3                                                                               Robin, Pride 2015
 
 
Agneta, min första gång med BingoLotto!
 
De bilder jag hittade som snabbast! :D
 
Välkomna på besök som jag sa då jag flyttade, lovar att städa upp gästrummet när ni vill komma! haha
 
Peace!
 

Kommentera här: