Visa uppskattningen

Jag är en som vill att alla ska ha det bra som jag tycker om.
Vänner som släkt som kärlek..
Nu samma vecka jag flyttade hem till fastlandet bestämde jag mig för att jag skulle skriva personliga brev och sätta in en liten gåva i varje brev. Verkar ha blivit en hit! :)
Två av tre mottagare har idag (26.10) skrivit mess på telefonen och tackat! 
En la upp bild på instagram med *skratt*
Bara så glad några ord och en liten gåva kunde göra en glad.
 
Ingen visste om något alls och om att de skulle komma något på posten.
När detta publiceras så har sista hunnit hem från sjön och fått se brevet.
 
Tänk på vad några ord kan göra en glad, ett enkelt brev som har din egna handstil i kan glädja, en liten simpel gåva kan göra ens dag.
 
Brukar du göra nå speciellt för någon?
 
 

Kommentarer:

1 Anna:

Fortfarande lika glad o tacksam 😘

Svar: Va bra <3
Åsa

Kommentera här: